diumenge, 20 de novembre de 2016

 ENTREVISTA A L'ENRIC TORRES!!!

Avui entrevistem a l'Enric Torres, Director de l'Institut Esteve Albert. L'entrevistem, ja que tenim curiositat pel seu treball.

1. Per què vas voler ser director?

Formava part d'una junta directiva, va plegar el director i jo vaig decidir agafar les regnes. Tots els professors del centre hi van estar d'acord. Hi vaig ser 8 anys, després es va crear el nou Institut de Sant Vicenç i em van demanar de ser el director.

2. A part d'aquest Institut, on has treballat?

vaig estar a l'Institut d'Arenys de Mar i al de Vilassar de Dalt.

3. A què t'haguessis dedicat si no haguessis estat professor?

M'hagués dedicat a ser científic, però em van donar l'opció de treballar en un centre escolar com a professor, llavors entre estar tancat tot el dia en un laboratori i l'Institut, vaig escollir, clarament, la primera opció.

4. Quins són els teus "hobbies"?

M'agrada fer esport: anar en bici, l'ornitologia (observar ocells), anar a buscar bolets i jugar a escacs.

5. Quina és la teva au preferida?

El duc.

6. Per què vas voler ser professor de naturals?

Perquè és la matèria que em vaig preparar quan vaig anar a la Universitat.

7. Quants anys portes treballant en aquest Institut?

Porto 36 anys de professor i 16 anys de director a Ensenyament. Porto 8 anys treballant en aquest Institut.


Moltes gràcies per la teva atenció
Andreu, Víctor, Marina, Andy i Mamadou


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada