dilluns, 24 d’abril de 2017

ESTADA DEL GRUP D’ALEMANYS A SANT VICENÇ DE

MONTALT.

Com cada any a l’ Institut Esteve Albert, els alumnes de 3r hem fet un intercanvi amb uns

alumnes d’un Institut de Verden, al nord d’Alemània amb la intenció d’aprendre

anglès nosaltres i aprendre castellà ells. Aquest intercanvi serveix per practicar i aprendre

idiomes.

El alemanys van arribar el dia 28 de març a l’aeroport de Girona i van dirigir-se a l’Institut

amb autobús. Van arribar a l’Institut a les 20 h. Cada alemany va anar a casa del seu

company d’intercanvi a Sant Vicenç de Montalt.

L’endemà al matí vam fer un mural on es veien les coses típiques d’Alemània i les de

Catalunya i i els alumnes d’aquí els hi vam preparar un esmorzar amb aliments típics

catalans.

Després vam anar al Port Balís on vam fer activitats aquàtiques, vam donar una volta amb

un vaixell i vam fer vela. Qui havia portat el banyador va tenir l’oportunitat de tirar-se a

l’aigua que, per cert, estava molt freda.

Per la tarda, vam anar al Centre Cívic a donar-lis la benvinguda, on hi van parlar el

director del centre i l’alcalde del poble, vam fer diversos discursos i actuacions.

Al dia següent els alemanys van anar en tren a Barcelonaa visitar el Parc Güell, la

Sagrada Família i la Casa Batlló.

Després van tornar i van dinar cadascú amb la seva família. Vam quedar tots a la platja per

estar junts. Després cadascú va anar a casa seva a passar la resta del dia .

El divendres van tornar a Barcelona a visitar el Port Olímpic, Monjuic i el Telefèric. Van fer

un pícnic al migdia i a la tarda van passejar pel Port, les Rambles, el mercat de la

Boqueria, el Barri Gòtic i el Parlament.

El cap de setmana van estar amb les seves famílies catalanes. La majoria dels alumnes

que tenien un alemany a casa van anar a saltar a un parc de "matalasos". En el meu cas

vam anar a la platja i a dinar al port.

El dilluns  3 d’abril van anar a Can Jalpí i a la sala Golem a Arenys de Munt. Van dinar a

l’Era d’Arenys de Munt.

Dimarts els alemanys se’n van anar a visitar Girona (el Barri Gòtic i el Barri Jueu).

El dimecres 5 tots els alumnes que tenien parella d’intercanvi i els alemanys van anar a la

Creu de Canet.

A la nit es va fer una festa de comiat a una discoteca d’Arenys de Munt.

El dia 6 d’Abril els Alemanys van tornar a Alemània cap a les 7 del matí. Van estar 9 dies a

Sant Vicenç.

El viatge dels alumnes de tercer cap a Verden, Alemània, serà la setmana que ve del 4 al